مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:352023-01-07اقتصادي

تخصیص 198 میلیارد تومان برای احداث تونل دوم آزادی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: 198 میلیارد و 700 میلیون تومان برای احداث تونل دوم آزادی در محور ایلام به سرابله تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید هژبری اظهار داشت: تونل جدید آزادی 2 قرارداد دارد که قطعه اول شامل یک هزار و 670 متر تونل با 99.

7 میلیارد تومان قرارداد پیشرفت فیزیکی 20 درصدی دارد.

وی افزود: قطعه دوم این تونل نیز شامل یک هزار و 530 متر تونل است که این قطعه نیز هم اکنون 10 درصد پیشرفت داشته و 99 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: تونل دوم آزادی در ارتفاع پایین تر از تونل موجود به طول سه هزار و 200 متر احداث می شود که این امر باعث حذف گردنه های منطقه در مسیر رفت (ایلام-حمیل - کرمانشاه) با توجه به چهار بانده شدن محور خواهد شد.

هژبری یکی دیگر از پروژه های مهم راهسازی استان را در محدوده حمیل به ایلام ذکر و تاکید کرد: این قطعه راهسازی به طول 78 کیلومتر بوده که تاکنون 24 کیلومتر آن چهارخطه شده، 9 کیلومتر در دست اجرا بوده و 45 کیلومتر نیز به صورت 2 خطه است.

وی با اشاره به اینکه محور ایلام - مهران به دلیل تردد میلیونی زوار اربعین مورد توجه دولت برای بهسازی و ارتقا سطح ایمنی قرار دارد، اضافه کرد: طول این محور 82 کیلومتر است که بجز نقاط محدودی تمام مسیر چهار خطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 198 میلیارد تومان برای احداث تونل دوم آزادی

تخصیص 198 میلیارد تومان برای احداث تونل دوم آزادی