مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:302023-01-07اقتصادي

بازارهای محلی برای رونق مشاغل خانگی در مازندران دایر می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خواستار راه اندازی بازارهای محلی برای رونق مشاغل خانگی در شهرستان های استان شد و گفت: این بازارها و مکان ها در 10 شهرستان شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در کارگروه اقتصادی و اشتغال استان اظهار داشت: تاکنون چهار همایش فرصت های سرمایه گذاری به صورت منطقه ای در استان برگزار شد و پنجمین همایش در نوشهر برپا می شود.

وی افزود: در مجموع تاکنون 4.

4 میلیارد یورو فرصت های سرمایه گذاری در استان شناسایی شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران درباره مقرری بگیران بیمه بیکاری و برپایی نمایشگاه چله شو و نمایشگاه فن بازار پوشاک در استان گفت: این نمایشگاه ها با همکاری اداره کل امور بانوان و دستگاه های اجرایی در استان برپا شده است.

فتح الله پور ارائه مکان بازارها را از دیگر مصوبات برای رونق مشاغل خانگی دانست و گفت: فرمانداران باید اطلاعات مکانی مورد نیاز را برای برپایی مکان بازارها ارائه کنند و تاکنون 10 شهرستان این اطلاعات را ارائه کرده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار این که 12 شهرستان اطلاعات مکان بازارها را ارائه ندادند خواستار توجه آنان به این مسئله شد و درباره گروه کاری سرمایه گذاری در استان نیز گفت: این گروه کاری با مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارهای محلی برای رونق مشاغل خانگی در مازندران دایر می شود

بازارهای محلی برای رونق مشاغل خانگی در مازندران دایر می شود