مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:102023-01-07پزشكي

کمبود دارو در ICU بیمارستان ها/ وضعیت مرگ های کرونایی


نایب رییس انجمن مراقبت های ویژه ایران با اشاره به نیاز دارویی و کمبود آن در بخش های ویژه بیمارستانی، گفت: نیاز دارویی در ICU بیمارستان های کشور، - منطبق با استانداردهای جهانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبخش های ویژه بیمارستانی با درگیری بیشتری مواجه بودند که این امر باعث توجه بیشتر گروه های پزشکی، مردم عادی و دولتمردان به این بخش ها گردید، و نیاز بیشتر جامعه درمانی به بخش های ویژه بیمارستانی را نمایان کرد.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این نکته که متأسفانه ما هنوز سیستم نظام مند دقیقی در کشور برای بخش های ویژه بیمارستانی نداریم، گفت: قطعاً معیار پیشرفت یک کشور در افزایش طول عمر و کاهش مرگ و میر است و قاعدتاً جایی که می توان مرگ و میر را کاهش داد بخش های مراقبت های ویژه خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما در کنگره امسال پیام لازم برای وزارت بهداشت، دولت و مجلس برای نظام مند کردن بخش های ویژه بیمارستانی و اهمیت آن در سلامت و بهره وری کشور است.

نایب رییس انجمن مراقبت های ویژه ایران با اشاره به کارنامه موفق بخش های ویژه بیمارستانی کشور در دوران شاهد مرگ و میر قابل قبول تری نسبت به کل دنیا در کشور بودیم.

هاشمیان ادامه داد: باید اذعان داشت در بیمارستان هایی که از متخصصین مراقبت های ویژه استفاده شد، میزان مرگ و میر کرونا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو در ICU بیمارستان ها/ وضعیت مرگ های کرونایی

کمبود دارو در ICU بیمارستان ها/ وضعیت مرگ های کرونایی