مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:002023-01-07ورزشي

برگزاری لیگ برتر شمشیربازی در دو بخش آقایان و بانوان در سال جاری


دبیر سازمان لیگ شمشیربازی کشور و رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: امسال لیگ برتر شمشیربازی کشور در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل دبیر سازمان لیگ شمشیربازی کشور و رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: امسال لیگ برتر شمشیربازی کشور در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود.

هادی صباغی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات در نیمه دوم بهمن و اسفندماه برگزار شده و تیم های حاضر در لیگ برتر کشور در مقابل هم صف آرایی می کنند.

وی با بیان اینکه نباید لیگ برتر را به روزهای آخر سال محول کنیم، تصریح کرد: از سال آخر بازی های لیگ برتر شمشیربازی را از مهرماه شروع می کنیم تا مسابقات به روزهای آخر سال منتهی نشود؛ بلکه در بازه زمانی مناسب برگزار شده و تیم ها و بازیکنان با استرس کمتری روی مسابقات متمرکز شوند.

دبیر سازمان لیگ شمشیربازی کشور و رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل با بیان اینکه از سال آینده، لیگ های رده های پایه را در نیمه اول سال برگزار می کنیم، تشریح کرد: توجه ویژه ای به رده های پایه داریم؛ زیرا این بازیکنان؛ آینده سازان رشته شمشیربازی هستند.

صباغی با بیان اینکه برنامه ریزی منسجم و منظمی برای برگزاری مسابقات در رده های مختلف به خصوص در لیگ برتر انجام داده ایم، بیان کرد: لیگ های کشور سبب می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ برتر شمشیربازی در دو بخش آقایان و بانوان در سال جاری

برگزاری لیگ برتر شمشیربازی در دو بخش آقایان و بانوان در سال جاری