مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:302023-01-07اقتصادي

ارزآوری یک میلیون دلاری صادرات محموله های دام و طیور برای خراسان جنوبی ها


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون، 42 محموله محصولات دام و طیور به ارزش بیش از یک میلیون و 670 هزار دلار از خراسان جنوبی به خارج کشور صادر شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون، 42 محموله محصولات دام و طیور به ارزش بیش از یک میلیون و 670 هزار دلار از خراسان جنوبی به خارج کشور صادر شده است.

محمدعلی بخشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال، 143 هزار و 640 قطعه پولت تخم گذار، 435 هزار و 600 کیلوگرم تخم مرغ خوراکی، 197 هزار و 537 کیلوگرم پشم گوسفندی، 26 هزار کیلوگرم پودر گوشت، 380 هزار عدد تخم مرغ نطفه دار گوشتی و 35 هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی از خراسان جنوبی صادر شده است.

وی از صادرات 184 هزار و 122 کیلوگرم موی بز گفت و ادامه داد: صادرات از استان در بخش های تخم مرغ نطفه دار، تخم مرغ خوراکی، پولت تخمگذار، موی بز، پودر گوشت، جوجه یک روزه گوشتی و پشم گوسفند است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت، موی بز به کشور چین و بقیه فرآورده ها به افغانستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه پرسنل دامپزشکی در راستای حراست از سرمایه های دامی، سلامت انسان و دام و ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه علی رغم محدودیت از نظر امکانات به دامداران که ضعیف ترین قشر اقتصادی جامعه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری یک میلیون دلاری صادرات محموله های دام و طیور برای خراسان جنوبی ها

ارزآوری یک میلیون دلاری صادرات محموله های دام و طیور برای خراسان جنوبی ها