مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 08:052023-01-07ورزشي

غیبت لوکادیا حس نمی شود / دلایل «فقر» گلزنی در نیم فصل اول لیگ


مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان این تیم در امر گلزنی عملکرد فوق العاده ای داشتند، گفت: با عملکردی که چند جوان در پرسپولیس داشتند، - جای خالی لوکادیا احساس نمی شود.

سهراب انتظاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی پرگل 5 بر یک پرسپولیس برابر نساجی مازندران در هفته پایانی دور رفت لیگ بیست و دوم گفت: پرسپولیس بعد از اتمام جام جهانی رفته رفته شرایطش بهتر شد.

بازیکنان با آمادگی و هماهنگی کامل نتایج خوبی کسب کردند و مقابل نساجی اوج درخشش پرسپولیس را در لیگ برتر دیدیم.

وی ادامه داد: وقتی لوکادیا از پرسپولیس بنا به دلایل غیرحرفه ای اش جدا شد خیلی ها معتقد بودند یحیی دچار بحران خواهد شد و تیمش در امر گلزنی مشکلات زیادی پیدا خواهد کرد اما اعتماد یحیی به جوانان و گلزنی آنها باعث شد تا رفتن لوکادیا حس نشود و مطمئناً دیگر کسی از او یادی نخواهد کرد.

یحیی به جوانانش اعتماد کرد و این بازیکنان پرانگیزه هم اعتماد او را پاسخ دادند و دیدیم پرسپولیس در یک هوای سرد توانست یک برد بسیار خوب را به دست آورده و به قهرمانی در نیم فصل اول برسد.

عملکرد جوانان پرسپولیس باعث شد جای خالی لوکادیا احساس نشود مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته این قهرمانی چندان تأثیری در روند سرخپوشان نخواهد گذاشت، هنوز 15 بازی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت لوکادیا حس نمی شود / دلایل «فقر» گلزنی در نیم فصل اول لیگ

غیبت لوکادیا حس نمی شود / دلایل «فقر» گلزنی در نیم فصل اول لیگ