مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 07:452023-01-07بين الملل

تحریم تشکیلات خودگردان/ فلسطین محکوم کرد؛ اسراییل تهدید


وزارت امور خارجه فلسطین، اعلام تحریم و اعمال محدودیت در حق تشکیلات خودگردان فلسطین توسط کابینه امنیتی اسراییل را محکوم کرد.

- تحریم تشکیلات خودگردان/ فلسطین محکوم کرد؛ اسراییل تهدید وزارت امور خارجه فلسطین، اعلام تحریم و اعمال محدودیت در حق تشکیلات خودگردان فلسطین توسط کابینه امنیتی اسراییل را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای به شدت تصمیم کابینه امنیتی اسراییل برای تصویب شماری اقدامات و تحریم ملت و سران فلسطین تحت عنوان مراجعه به دادگاه لاهه را محکوم کرد و آن را بازتاب برنامه استعماری دولت نتانیاهو و تبعیض علیه ملت فلسطین و نقض آشکار تعهدات اسراییل به عنوان یک نیروی اشغالگر در تمرد از قوانین بین المللی و توافقنامه های امضا شده به شمار آورد.

وزارت امور خارجه فلسطین تاکید کرد که این اقدامات ملت و سران فلسطین را از تداوم مبارزه و تحرکات سیاسی، دیپلماتیک و حقوقی برای تامین حمایت بین المللی و جلوگیری از فرار پیوسته اسراییل از بازپرسی، محاکمه و مجازات منصرف نخواهد کرد.

فلسطین از دولت آمریکا خواست به طور جدی و حقیقی برای توقف برنامه های خصمانه دولت نتانیاهو در حق ملت فلسطین و صلح ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم تشکیلات خودگردان/ فلسطین محکوم کرد؛ اسراییل تهدید

تحریم تشکیلات خودگردان/ فلسطین محکوم کرد؛ اسراییل تهدید