مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 07:052023-01-07فرهنگي

قهرمانان واقعی کشور را نمی شناسیم/ «جان فدا» قطره ای از دریا


کارگردان نمایش میدانی «جان فدا» معتقد است قهرمانان واقعی کشورمان را نمی شناسیم و آن ها را پررنگ تر نشان نمی دهیم که مردم بدانند گوهرهای ویژه ای در این مملکت داریم که قدرشان را نمی دانیم.

- کارگردان نمایش میدانی جان فدا معتقد است قهرمانان واقعی کشورمان را نمی شناسیم و آن ها را پررنگ تر نشان نمی دهیم که مردم بدانند گوهرهای ویژه ای در این مملکت داریم که قدرشان را نمی دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایش میدانی جان فدا از هشتم دی با موضوع زندگی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در بوستان ولایت تهران روی صحنه رفته است.

این نمایش به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بز را، محصول مکتب حاج قاسم و سازمان هنری رسانه ای اوج است که توسط موسسه هنری رسانه ای سیمای ققنوس اجرا می شود.

به گفته حسن بز را کارگردان جان فدا ، روایت قصه شخصیتی چون سردار قاسم سلیمانی در یک نمایش میدانی یکساعت و نیمه، بسیار سخت است و در واقع قطره ای از دریای معرفت وجودی سردار سلیمانی است.

در ذیل گفتگویی با کارگردان نمایش جان فدا آمده است: نمایش های بزرگ میدانی مانند جان فدا به پیش تولید نیاز دارند، چه مدت زمانی را صرف پیش تولید این نمایش کردید و چه روندی برای تولید این نمایش طی شد؟ از آغاز نمایش جهان بانو ما وارد مرحله پیش تولید نمایش جان فدا شدیم و حدود 2 ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان واقعی کشور را نمی شناسیم/ «جان فدا» قطره ای از دریا

قهرمانان واقعی کشور را نمی شناسیم/ «جان فدا» قطره ای از دریا