مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 23:452023-01-06سياسي

تنگنای دشمن در این تنگه است!


نشریه فرانسوی « شارلی ابدو » که چند سال پیش به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اهانت کرده بود، اخیراً و در حالی که آمریکا و اروپا از حمایت آشوبگران و تروریست های اجاره ای طرفی نبسته و از ملت ایران تو دهنی محکمی خورده اند، - خبرگزاری فارس ـ حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان تنگنای دشمن در این تنگه است! نوشت: 1- نشریه فرانسوی شارلی ابدو که چند سال پیش به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اهانت کرده بود، اخیراً و در حالی که آمریکا و اروپا از حمایت آشوبگران و تروریست های اجاره ای طرفی نبسته و از ملت ایران تو دهنی محکمی خورده اند، به اقدام بی شرمانه تازه ای روی آورده و بار دیگر علیه مقدسات دینی و ملی مردم مسلمان ایران دست به اهانت های رذیلانه ای زده است.

در پی اهانت بی شرمانه نشریه یاد شده، وزارت امور خارجه کشورمان سفیر فرانسه را احضار کرده و به دولت فرانسه نیز هشدار داده است.

دولت فرانسه در پاسخ به آزادی بیان استناد کرده است! و توضیح نداده که اگر در فرانسه آزادی بیان وجود دارد چرا زیر سؤال بردن افسانه هولوکاست و حتی ابراز تردید درباره تعداد قربانیان خیالی که صهیونیست ها اعلام کرده اند نه فقط ممنوع است بلکه در صورتی که در این زمینه سخنی گفته و یا کلامی نوشته شود، گوینده و نویسنده به حبس و پرداخت جریمه های سنگین محکوم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگنای دشمن در این تنگه است!

تنگنای دشمن در این تنگه است!