مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 23:152023-01-06سياسي

دفتر تحکیم وحدت: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو بی پاسخ نخواهد ماند


اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه ای اعلام کرد: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مقام زن در ایران به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بدانند پاسخی درخور خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه ای پیرامون هتاکی اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو تاکید کرد: اقدام  این نشریه شیطانی که سابق بر این نیز توهین به ساحت مقام ملکوتی پیامبر اسلام(ص) را در پرونده خود دارد، در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مقام زن در ایران به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بدانند پاسخی درخور خواهند گرفت.

در ابتدای بیانیه این اتحادیه دانشجویی آمده است: توهین بی شرمانه نشریه تحت هدایت های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی غرب علیه رهبری معظم انقلاب اسلامی نشان از اقدام خصمانه دولت فرانسه علیه ایران دارد و بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی ایشان را مانع اصلی در مقابل استعمار و استثمار کشور ایران می دانند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: اقدام  این نشریه شیطانی که سابق بر این نیز توهین به ساحت مقام ملکوتی پیامبر اسلام(ص) را در پرونده خود دارد، در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان و مقام زن در ایران به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بدانند پاسخی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تحکیم وحدت: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو بی پاسخ نخواهد ماند

دفتر تحکیم وحدت: اقدام نشریه شیطانی شارلی ابدو بی پاسخ نخواهد ماند