مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 23:102023-01-06سياسي

896 اثر از شاعران و هنرمندان کشور به کنگره ملی زلال قریحه ارسال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مهدی توکلیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر زلال قریحه که در سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار شد اظهار داشت: - مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم از دریافت 896 اثر از شاعران و هنرمندان کشور به کنگره ملی شعر زلال قریحه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مهدی توکلیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر زلال قریحه که در سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار شد اظهار داشت: باعث افتخار است که در شام رحلت حضرت ام البنین (ع) میزبان مادران و همسران شهیدان هستیم و بهانه برگزاری این کنگره نیز این عزیزان هستند.

توکلیان بیان داشت: این کنگره در پی تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب تنها گریه کن که دو بار هم انجام پذیرفت، شکل گرفت و در دو بخش شعر، نوحه و سرود فراخوان داده شد که بخش ویژه شهدای شاهچراغ نیز به فراخوان این کنگره اضافه شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: امیدواریم کنگره ملی شعر زلال قریحه، یک رویداد مناسبتی نباشد و خروجی این اتفاق محصولات فرهنگی و چند رسانه ای باشد تا مورد محافل عمومی و رسانه ای قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

896 اثر از شاعران و هنرمندان کشور به کنگره ملی زلال قریحه ارسال شد

896 اثر از شاعران و هنرمندان کشور به کنگره ملی زلال قریحه ارسال شد