مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 20:052023-01-06فرهنگي

تابلوهایی که آدرس و هویتی از نور دارند/ «نور» به مثابه ابزار جنگ


نمایشگاه نقاشی و مجسمه های عبدالحمید قدیریان با عنوان «نور هدی، حسین است و بس» عصر جمعه 16 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

- نمایشگاه نقاشی و مجسمه های عبدالحمید قدیریان با عنوان نور هدی، حسین است و بس عصر جمعه 16 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و مجسمه های عبدالحمید قدیریان با عنوان نور هدی، حسین است و بس عصر جمعه 16 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در این مراسم، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، مجید شاه حسینی پژوهشگر هنر، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری و سینمایی، علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران، محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی بنیاد روایت فتح، شهاب شکیبا مدیر اداره نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و جمعی از علاقمندان حضور داشتند.

ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: خیلی خوشحالم که این نمایشگاه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده است.

آقای قدیریان سالیان سال جز افراد پیشرو و اثرگذار بودند و یک سال است از ایشان درخواست کردیم تا با برگزاری یک نمایشگاه در خدمتشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوهایی که آدرس و هویتی از نور دارند/ «نور» به مثابه ابزار جنگ

تابلوهایی که آدرس و هویتی از نور دارند/ «نور» به مثابه ابزار جنگ