مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 19:402023-01-06سياسي

رونمایی از سردیس سرلشکر شهید منصور ستاری در قرچک


همزمان با سالگرد شهادت امیر سرلشکر شهید منصور ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردیس شهید با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان قرچک امروز در زادگاه شهید در روستای ولی آباد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، همزمان با سالگرد شهادت امیر سرلشکر شهید ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردیس شهید سرلشکر خلبان منصور ستاری با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان قرچک، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزم شهید ستاری امیر جعفری و خانواده معظم سرلشگر شهید عصر امروز در زادگاه شهید در روستای ولی آباد رونمایی شد.

سردیس سرلشکر شهید منصور ستاری توسط هنرمندان و سنگ تراشان بومی روستای ولی آباد ساخته شده و در ابتدای بلواری که به نام سرلشگر شهید ستاری مزین شده جانمایی شده است.

  شهید والامقام،  29 اردیبهشت 1327 دیده به جهان گشود، وی سرلشکر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده آن نیرو از بهمن 1365 تا دی 1373 بود.

شهید ستاری در 15 دی ماه سال 1373 در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه بین اللملی اصفهان به همراه افسران بلندپایه نیروی هوایی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در این مراسم که با حضور مسؤولان شهرستان و مردم روستای ولی آباد برگزار شد، رزم نوازان مرکز آموزش شهید خضرایی با نواختن مارش نظامی به روح سرلشکر شهید ادای احترام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس سرلشکر شهید منصور ستاری در قرچک

رونمایی از سردیس سرلشکر شهید منصور ستاری در قرچک