مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 18:102023-01-06سياسي

امام جمعه الیگودرز: آب منطقه ای لرستان منافع مردم الیگودرز را به خطر نیندازد


امام جمعه الیگودرز انتقال پمپ های ایستگاه انوج را ضد منافع مردم منطقه دانست و گفت: مسوولان آب منطقه ای بجای اینگونه اقدامات به تعهدات خود در قبال رفع مشکلات حوزه آب الیگودرز عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سرلک در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به سوابق اجرای طرح قمرود و انتقال آب الیگودرز به برخی استان های دیگر، گفت: اگر چه این طرح کاملا قانونی و بر اساس تصمیم مسوولان وقت انجام شد اما آنچه موجبات نارضایتی را فراهم نمود عدم تعهد به وعده ها و نادیده گرفتن منافع مبدا انتقال آب بود.

  وی به ایستگاه پمپاژی که برای جبران خسارات طرح قمرود در اختیار استان قرار گرفت اشاره کرد و افزود: متاسفانه آب منطقه ای استان لرستان بدون هیچگونه توجیهی برای انتقال این پمپ ها به تهران اقدام کرده است که با مخالفت کارشناسان و شورای تامین مواجه شده و حتی استاندار لرستان نیز در اقدامی قابل تقدیر اعلام نموده که تابع تصمیم شهرستان است.

امام.

جمعه الیگودرز خطاب به مسوولان آب منطقه ای لرستان گفت: بهتر است از اینگونه اقدامات که منافع مردم شهرستان الیگودرز را با مخاطره مواجه می کند دست بردارید.

اینجانب از جانب مردم اعلام می کنم چنانچه پمپ های مذکور منتقل شوند، شما باید منتظر تبعات آن باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه الیگودرز: آب منطقه ای لرستان منافع مردم الیگودرز را به خطر نیندازد

امام جمعه الیگودرز: آب منطقه ای لرستان منافع مردم الیگودرز را به خطر نیندازد