مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:302023-01-06سياسي

کانال های دفع فاضلاب و آب های سطحی لایروبی شوند


همچنین مسئولان به هدایت آب های سطحی توجه بیشتری داشته باشند و هر چه سریع تر کانال های دفع فاضلاب و آب های سطحی لایروبی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه بندر ماهشهر ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء اطهارکرد: خون شهدا هیچ گاه پایمال نخواهد شد و مادران شهدا مایه عزت همه ملت هستند.

وی با اشاره به رویدادهای جهان تصریح کرد: نظم نوین جهانی این گونه شکل گرفته است که هر چه آمریکا بگوید، دیگران باید اطاعت کنند، هر ملتی که از آمریکا نافرمانی کند، آن قدر به آن ملت فشار می آورند تا آن کشور را به اطاعت وادار کنند و دنیا بر اساس چنین فرهنگ امپریالیستی اداره می شود امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: از پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران به نظم نوینی که غربی ها پایه گذاری کرده اند، اعتقادی ندارد زیرا آمریکایی ها و اروپایی ها با ظلم به کشور های آسیایی و آفریقایی و غارت منابع آنان، سعی در برقراری عدالت اجتماعی در کشور خود دارند.

محمدی پور با اشاره به آرمان های جمهوری اسلامی عنوان کرد: ما به دنبال زمینه سازی برای ظهور فردی هستیم که دنیا را گلستان می کند و طبیعتا ستمگرانی که دنیا را بر اساس ظلم اداره می کنند، در برابر ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال های دفع فاضلاب و آب های سطحی لایروبی شوند

کانال های دفع فاضلاب و آب های سطحی لایروبی شوند