مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:202023-01-06سياسي

محسن مهاجرنیا: امام راحل به دین عزت داد و مکتب اهل بیت(ع) را برجسته کرد


محسن مهاجرنیا، رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل به دین عزت داد و مکتب اهل بیت(ع) را برجسته کرد.

این روزها با مشکلاتی که در کوچه و بازار و مسائل اقتصادی و جامعه پیش آمده، - محسن مهاجرنیا، رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل به دین عزت داد و مکتب اهل بیت(ع) را برجسته کرد.

این روزها با مشکلاتی که در کوچه و بازار و مسائل اقتصادی و جامعه پیش آمده، گاهی به این سمت می رویم که خجالت می کشیم بگوییم این انقلاب چه شد؛ با همه این اوصاف، هنوز شاهکار امام عظمتی است که باید با همان عظمت از آن یاد کرد.

امام راحل در دورانی که دین از سیاست جدا شده و حاکمیت دست طاغوت و کفر و الحاد غربی و شرقی افتاده بود، از حکمت و عرفان به سمت فقاهت برگشتند و به نظریه ولایت فقیه رسید.

هفتمین نشست از سلسله نشست های تبیین مکتب امام خمینی(س) با عنوان حکمت سیاسی امام خمینی(س) توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، حجت الاسلام و المسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را بزرگترین مظهر مکتب امام خمینی(س) دانست و گفت: امروزه مکتب امام شامل ده ها مکتب می شود؛ یک نمونه سردار سلیمانی است که مقام معظم رهبری تعبیر مکتب سلیمانی به کار برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن مهاجرنیا: امام راحل به دین عزت داد و مکتب اهل بیت(ع) را برجسته کرد

محسن مهاجرنیا: امام راحل به دین عزت داد و مکتب اهل بیت(ع) را برجسته کرد