مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 17:112023-01-06سياسي

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: باب جدیدی در مذاکرات باز شده است


عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با آخرین وضعیت مذاکرات میان ایران و کشورهای عضو برجام، گفت: - ایران با توجه به اینکه منطق دارد هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده است.

عهدشکنان و پیمان شکنانی که میز مذاکره را ترک کرده اند اکنون به دنبال این هستند که بر طبل نافرمانی خودشان بکوبند، ادامه این روند و بر طبل بدعهدی ها کوفتن نتیجه اش تسلیم ایران نیست، بلکه مصمم تر شدن ایران بر ادامه راه مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در روزهای اخیر و بعد از شکست تلاش های غربی ها در کسب نتایج مطلوب از ایجاد اغتشاش در کشور پیامی را به ایران داده اند و اکنون باب جدیدی از گفت وگوها در نتیچه پیروزی ملت ایران باز شده است.

عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با آخرین وضعیت مذاکرات میان ایران و کشورهای عضو برجام، گفت: ایران با توجه به اینکه منطق دارد هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده است.

عهدشکنان و پیمان شکنانی که میز مذاکره را ترک کرده اند اکنون به دنبال این هستند که بر طبل نافرمانی خودشان بکوبند، ادامه این روند و بر طبل بدعهدی ها کوفتن نتیجه اش تسلیم ایران نیست، بلکه مصمم تر شدن ایران بر ادامه راه مقاومت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: باب جدیدی در مذاکرات باز شده است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: باب جدیدی در مذاکرات باز شده است