مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:552023-01-06سياسي

دلتمردان برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند


مردم مشکلات و گرفتاری ها زیادی دارند، دولتمردان برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: با اشاره به آیه 88 سوره مبارکه قصص، اظهار داشت: خداوند شریک، مثل و مانند ندارد و فکر کردن در مورد این موضوع برای ما ممنوع است، زیرا که ما کوچک تر از آن هستیم که به ذات الهی پی ببریم و تنها هستی خدا و شناختن ویژگی های خدا معقوله هایی هستند که ما می توانیم درک کنیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: حضرت ام البنین (س) بانوی صبور و فهیم، الگویی برای مردان و زنان است که از دامن او قمربنی هاشم (ع) تربیت شده است، که این روز را روز تکریم مادران شهدا نامیدند و کم نیستند بانوانی که در این روز به این بانو اقتدا کردند.

وی ادامه داد: سالروز وفات حضرت ام البنین به نام تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، مادران و همسران شهدا به این بانو اقتدا کردند و فرزندان و همسر خود را برای راه اسلام راهی جبهه جنگ کردند و این از برکت انقلاب اسلامی است.

حجت السلام نکونام افزود: این از برکات انقلاب است که زمانی که در زمان رضاشاهی که تلاش کرد، چادر را از سر زنان بکشد مقاومت کردند، امروز مدافع ارزش های انقلاب و پاک دامنی و الگویی برای دختران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتمردان برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند

دلتمردان برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند