مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 16:152023-01-06سياسي

مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود


دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی باید مکتب شهید را ترویج کنند و جوانان و نوجوانان باید هر چه بیشتر با مکتب این شهید آشنا و این مکتب در جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار رهبری با خانواده آیت الله مصباح یزدی گفت: رهبری فرمودند: آقای مصباح یک خصوصیات منحصر به فردی داشته که در مجموعه فضلای برجسته قم جامع این خصوصیات را مانند آقای مصباح مشاهده نمی کنیم که این فرمایشات رهبری پیرامون این عالم بزرگوار، فیلسوف بی نظیر، مفسر ارزشمند بسیار مهم است.

امام جمعه گناوه افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب علم فراوان، فکر خوب، نوآوری، بیان رسا و خلقیات و سیر و سلوک و معرفت و توجه به معنویات واقعیاتی است که در این شخصیت بی نظیر دنیای اسلام وجود داشت.

امام جمعه گناوه با اشاره به دیدار رهبری با خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی یادآور شد: سردار شهید سلیمانی شخصیتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب روح تازه ای را در جبهه مقاومت دمید.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در طول سه سال که از شهادت سردار دل ها می گذرد همواره بر کارهای ارزشمند و برجسته و اساسی ایشان تاکید و ایشان را به عنوان یک مکتب معرفی فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود

مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود