مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:352023-01-06اقتصادي

دولت چارجوبی اصولی برای تغییر در وضعیت بازار ارز و طلا تعریف کند


انتظار می رود که دولت چارجوبی اصولی برای تغییر در وضعیت بازار ارز و طلا تعریف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به وضعیت بازار و ارز در کشور اظهار داشت: دولت مردمی با بهره گیری از سخنان و توصیه های راهبردی و کارگشای رهبری ساز و کار مناسبی برای کاهش قیمت ها و نوسانات ارز لحاظ کند.

وی با اشاره به دسته بندی های گروه های مختلف در شرایط اقتصادی اخیر در برابر دولت بیان کرد: انصاف و حق اینست به دور از تعصب و افراط و تفریط دولت را کمک و دولت نیز اقدام به اصلاحات و تغییرات بنیادین در زمینه اقتصادی کند.

خطیب جمعه کنگان با بازخوانی فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از زنان گفت: یکی از نکات مهم و اساسی در فرمایشات معظم له نگاه اسلام به جنسیت و مساله زن است که اسلام در ارزش گذاری انسان را مورد نظر دارد و گواه بر این مدعا آیه 35 سوره مبارکه احزاب است.

محمودی با اشاره به چالش کشیدن نگاه غرب به زن در کلام رهبری گفت: به فرموده رهبری در مسأله زن موضع ما در قبال مدعیان ریاکار غربی مطالبه است؛ دفاع نیست و آزادی ادعایی نظام سرمایه داری عین اسارت و اهانت به زن است.

وی به تاکید رهبری در خصوص خواندن کتاب های نوشته شده درباره نقش بانوان و نیز موضوع مهم و اساسی نقش زن در صیانت از خانه و خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت چارجوبی اصولی برای تغییر در وضعیت بازار ارز و طلا تعریف کند

دولت چارجوبی اصولی برای تغییر در وضعیت بازار ارز و طلا تعریف کند