مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:302023-01-06سياسي

دولت با اخلال گران بازار به صورت قاطع برخورد کند


جلوگیری از دلال بازی های مکرر و دست به دست شدن کالا ها، جلوگیری از احتکار باید مورد توجه قرار گیرد و با اخلال گران عرضه و تقاضا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر دهاقان با تأکید بر انجام عمل صالح اظهار داشت:  خداوند متعال اجر عمل صالح را بیش تر به انجام دهنده آن عطا می کنند و گفته شده که خداوند در این موضوع شکرگذار انجام دهندگان اعمال صالح خواهند بود، دین اسلام در این رابطه میان زن و مرد هم تفاوتی قائل نشده و هردو از اجر اعمال صالح خود برخوردار می شوند.

وی ضمن تسلیت وفات ام البنین (س)  ادامه داد:  این مناسبت را روز تکریم  مادران و همسران شهدا نام گذاری کرده اند، شایسته است که علاوه بر مسؤولین، اقوام و همسایگان هم به خانواده شهدا سر بزنند و به یاد آن ها باشند.

رضوانی همچنین با اشاره به دفاع از حجاب و ارزش های خانواده تصریح کرد:  دفاع از این مسائل و پاکدامنی به خاطر دفاع از ارزش هایی است که ام البنین ها به وجود آوردند و از فرهنگ زنان اهل بیت به جامعه ما رسیده است.

امام جمعه دهاقان با بیان این که جنگ بر سر فرهنگ عمیق تر است گفت: اولین خاکریز ما در این جنگ حجاب و چادر است، اگر این خاکریز فرو بریزد سنگی روی سنگ بند نمی شود، موضوع عفاف و حجاب یک موضوع شرعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با اخلال گران بازار به صورت قاطع برخورد کند

دولت با اخلال گران بازار به صورت قاطع برخورد کند