مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:202023-01-06سياسي

اصل و بنای این دولت خدمت به مردم است/ آمریکا به هیچ قانونی پایبند نیست


امام جمعه شهرستان سوادکوه(زیراب) گفت: این دولت برای حل مشکلات آمده است و مخالفان داخلی و خارجی موضوع را فهمیده اند و موانع ایجاد می کنند و اصل و بنای این دولت خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه های نماز جمعه و در ادامه بررسی شبهات وهابیون بر علیه شیعه، اظهار کرد: همه وجود وهابیون به صهیونیسم و استکبار وصل است و نام بردن دیگران در کنار خدا را شرک می دانند و این در حالی است که در سوره های مختلف نام پیامبر گرامی در کنار خداوند است.

امام جمعه شهرستان سوادکوه(زیراب)، افزود: اساس هستی بر مبنای واسطه است و جان انسان با واسطه حضرت عزراییل گرفته می شود و یا دست و چشم علی(ع)، دست خدا معرفی می شود و یا طواف دور قبر را وهابیون شرک می دانند ولی هجر اسماعیل(ع) و مکانی که انبیای الهی دفن هستند و در اعمال حج طواف دور خانه خدا به طواف دور هجر اسماعیل دستور الهی است.

وی با بیان اینکه از دل معرفت و شناخت الهی شهدای بزرگی مانند شهید سلیمانی بیرون می آید، خاطر نشان کرد: ما آنها را اولیای خدا می دانیم و بر طبق دستور الهی به آنها احترام می گذاریم.

رضایی تعویض لباس مردان، کشف حجاب زن و برداشتن عمامه روحانیت در دوران رضاشاه را جنگ لشکر شیطان با لشکر خدا توصیف کرد، بیان کرد: در زمان کنونی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل و بنای این دولت خدمت به مردم است/ آمریکا به هیچ قانونی پایبند نیست

اصل و بنای این دولت خدمت به مردم است/ آمریکا به هیچ قانونی پایبند نیست