مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:152023-01-06اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی در برخی از استان ها


سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید، رعد و برق به همراه تگرگ، وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی در برخی از استان های کشور خبر داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید، رعد و برق به همراه تگرگ، وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی در برخی از استان های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه با بارش های شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال تگرگ طی روز شنبه (17 دی) در هرمزگان و جنوب کرمان خبر داد.

در اثر این مخاطره جوی آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهر، اختلال در فعالیت های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتمال صاعقه، تاخیر و لغو پروازها و خسارت به صنعت کشاورزی پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب ها عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پاکسازی آبروها و کانال های عبور آب درون شهری، پاکسازی دهانه پل ها، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و جابه جایی عشایرکوچ رو را توصیه می کند.

همچنین در چنین شرایط جوی باید مدیریت در مصرف انرژی، انجام اقدامات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط شهرداری ها، راهداری ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه های امدادی و سایر دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی در برخی از استان ها

هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی در برخی از استان ها