مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 15:052023-01-06سياسي

«حاج قاسم» عاشق جهاد و شهادت بود


شهید سلیمانی هیچوقت دنبال اسم و رسم نبود و بنده که مدت کوتاهی با این شخصیت مجاهد بودم، هیچ کس مثل ایشان عاشق جهاد در راه خدا و شهادت نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، .

حجت الاسلام عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن قدردانی از حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سابق این شهر اظهار کرد: انگیزه خدایی برای خدمت به مردم مهمترین کلید موفقیت برای مسؤولان است و ما در عرصه خدمت به مردم یکی هستیم و باید با همراهی و همدلی از راهنمایی و حمایت قشرهای مختلف مردم بهره مند شویم.

وی شهرستان سیرجان را به دارای قابلیت ها و ظرفیت های والا و خدادادی دانست و گفت: این شهرستان علاوه برداشتن لقب دارالحسین ، دارالمونین هم هست و مردم ولایی و مومن این شهرستان همیشه در خدمت اسلام و حفظ ارزش های اسلامی پیشگام و پیشقدم بودند و امروز هم در عرصه های فکری، فرهنگی، اقتصاد و تجارت، فرهنگ و ادب چیزی کم نداریم، اما باید از ظرفیت های خدادادی شهرستان با مدیریت واحد و همدلی استفاده کنیم .

خطیب جمعه سیرجان عنوان کرد: متاسفانه در سال های بعد از انقلاب گاهی دچار برخی حواشی شدیم و هم اکنون قریب به 70 مسجد در این شهر امام جماعت ندارند و خانه عالم ندارند و این یک دغدغه برای مسؤولان ارزشی و انقلاب در سطح شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حاج قاسم» عاشق جهاد و شهادت بود

«حاج قاسم» عاشق جهاد و شهادت بود