مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:552023-01-06سياسي

تنها 25 درصد اقتصاد کشور به دلار وابسته است


امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه بین 20 تا 25 درصد صادرات و واردات کشور به دلار وابسته است، گفت: تنظیم گرهای اقتصاد کشور یعنی دولت و بخش سرمایه داری خصوصی، - ذهن های دلارزده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با بیان اینکه پوشیدگی امری فطری است که در بشر وجود دارد، اظهار کرد: حجاب یک ره اورد عقلی است که شرع مقدس آن را تأیید کرده است.

وی با بیان اینکه با تمام تلاشی که دشمن برای بی حجابی بانوان ایرانی انجام داد اما تو دهنی بزرگی از ضعیف الحجاب های ایران خورد، افزود: دشمن در خیال خام خود فکر می کرد با بانوان بد حجاب می تواند در جامعه اسلامی ایران کشف حجاب کند اما غافل از اینکه حتی بانوی بد حجاب ایرانی ذاتاً و فطرتا و ایمانا به دنبال کشف حجاب نیست.

امام جمعه محمودآباد نمونه با بیان اینکه بانوی بد حجاب ضد انقلاب و ضد دین نیست، تصریح کرد: این صحبت به معنای عدم رعایت قوانین پوشش در جامعه نیست.

وی با اشاره به سالروز وفات ام البنین (س)، مادران و همسران شهدا را سربازان گمنامی دانست که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده اند، اضافه کرد: در ارزش گذاری مقام بانوان و همسران شهدا، صرفاً جایگاه شهدا را می توان برای آنها قائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 25 درصد اقتصاد کشور به دلار وابسته است

تنها 25 درصد اقتصاد کشور به دلار وابسته است