مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:552023-01-06سياسي

«ولایتمداری» ویژگی شهید سلیمانی/ پیام رزمایش ایران به اسراییل


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت پذیری از ویژگی های شهید سلیمانی است، گفت: این شهید گرانقدر به زعم سید حسن نصرالله، - انسانی بی بدیل در مجاهدت ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید سلیمانی فرمودند این شهید گرانقدر جبهه مقاومت را متحول کرد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به برکت وجود کسانی مانند شهید سلیمانی امروز آنچنان دستخوش تحول شده که در برابر رژیم صهیونیستی در حال مبارزه است، افزود: باید قدردان مجاهدت های امثال شهید سلیمانی باشیم.

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه سید حسن نصرالله درباره شهید سلیمانی بیان کرد که ایشان انسانی بی بدیل در مجاهدت ها است، تاکید داشت: شهید سلیمانی صفاتی مانند شجاعت، مقاومت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطر پذیری در راه اسلام و عقلانیت را داشتند که باید برای جوانان تبیین شود.

بارانی با بیان اینکه آن چیزی که حاج قاسم سلیمانی را به این جایگاه رفیع رساند، اخلاص ایشان بود، تاکید کرد: زمانی که شهید سلیمانی متوجه شد صدا و سیما قرار است درباره وی فیلمی بسازد دست به قلم شد، نامه ای را به رییس صدا و سیما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ولایتمداری» ویژگی شهید سلیمانی/ پیام رزمایش ایران به اسراییل

«ولایتمداری» ویژگی شهید سلیمانی/ پیام رزمایش ایران به اسراییل