مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:402023-01-06سياسي

راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص این شهید است


شهید حاج قاسم سلیمانی روح تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و این نتیجه اخلاص و صداقت این شهید بزرگوار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی همچنین ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پیرامون شخصیت و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی می توان کتاب ها نوشت و این مکتب می تواند سال ها در کشور ایران جاری و ساری باشد.

وی افزود: کار بسیار برجسته ای که حاج قاسم سلیمانی توانست انجام دهد این بود که به جبهه مقاومت روح تازه ای بخشید و این نتیجه اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است و ما می بینیم که در تشییع این شهید 55 میلیون نفر شرکت می کنند و این در تاریخ بشریت بی سابقه است.

یعقوبی با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخان گفت: امروز آمریکا مدعی حقوق زن و بشر است، اما ببینیم در این کشور هر هشت ثانیه یک تجاوز جنسی انجام می گیرد و هشت دقیقه یک کودک قربانی می شود، این ها در آمریکا از زن به عنوان مانکن برای فروش لباس استفاده می کنند و یک سوم زندانیان زن دنیا در آمریکا به سر می برند این ها چگونه می توانند مدعی حقوق بشر و زن باشند.

 نیاز امروز جامعه جهاد تبیین است  حجت الاسلام ابوالفضل کلثومی امام جمعه موقت بادرود نیز با گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص این شهید است

راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص این شهید است