مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:052023-01-06سياسي

وظایف ما در قبال خانواده های شهدا بسیار سنگین است


وظایف ما در قبال خانواده های شهداء بسیار سنگین است؛ آن ها فرزندان خود را در راه انقلاب فدا کردند، باید این عزیزان را ارج بنهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه همه مردم باید در حوزه مصرف انرژی مدیریت کنند، اظهار کرد: برخی از کشورها با وجود جمعیت بیش تر نسبت به ما، مصرف کمتری دارند؛ نحوه مصرف ما از منابع مختلف درست نیست، حتی مصارف درست نیز باید مدیریت بشوند.

وی با گرامیداشت روز مادران و همسران شهداء گفت: مادران و همسران شهداء، حق بزرگی به گردن ما دارند که اداشدنی نیست، آن ها هم قدم با شهداء قدم برداشتند.

محمودی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص این بانوان مکرم فرمودند جایگاه آن ها، کمتر از خود شهداء نیست، خاطرنشان کرد: این بانوان برای ما اسوه هستند، به شما توصیه می کنم کتاب هایی که در این زمینه تألیف شده اند را مطالعه کنید؛ گمان نمی کنم شما بتوانید یکی از این کتب شرح حال همسر شهداء را بخوانید و چندین بار گریه نکنید.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مقام والای خانواده شهداء اظهار کرد: همسر شهید، مانند خود شهید در حال جهاد است اما میدان جهاد آن ها با یکدیگر متفاوت است، گاهی در محضر خانواده شهداء به آن ها غبطه می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف ما در قبال خانواده های شهدا بسیار سنگین است

وظایف ما در قبال خانواده های شهدا بسیار سنگین است