مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:002023-01-06اقتصادي

صنعت آی تی، یکی از پایه های اصلی مشاغل آینده


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صدور 13 هزار و 750 مجوز جدید الکترونیکی و ایجاد 2700 مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی در کارخانه های کشور را از مهمترین برنامه های اجرا شده برشمرد و گفت: - بیش از 1200 استاندارد آموزش مهارتی دانش بنیان با تکیه بر آی تی طراحی و آماده شده است.

غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اجرای دو طرح کهاد و نخلستان را با تأکید بر آموزش مشاغل دانش بنیان و نوظهور در دستور کار دارد که در مهارت افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اثرگذار است.

وی افزود: طی 9 ماه گذشته بیش از 830 هزار نفر شامل 430 هزار نفر دوره در آموزشگاه های آزاد و 400 هزار نفر دوره در 5400 کارگاه و مرکز دولتی در ماهه امسال در کشور آموزش دیده اند.

حسینی نیا با بیان اینکه بیش از 1230 استاندارد آموزش مهارتی دانش بنیان با تکیه بر آی تی طراحی و آماده شده است، ادامه داد: صنعت آی تی، یکی از پایه های اصلی مشاغل آینده به حساب می آید؛ از این رو برای تهیه این استانداردها از مباحث روز دنیا و تجربه کشورهای پیشرو در این زمینه استفاده شده است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزود: مقام معظم رهبری همواره بر امر مهارت آموزی و موضوع دانش آموختگان و بیکاران تاکید بسیاری فرمودند؛ از این رو لازم است که برای برخی رشته ها دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت آی تی، یکی از پایه های اصلی مشاغل آینده

صنعت آی تی، یکی از پایه های اصلی مشاغل آینده