مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:502023-01-06سياسي

مردم کشورمان اهانت نشریه فرانسوی را بدون پاسخ نمی گذارند


مردم کشورمان اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را بدون پاسخ نمی گذارند و با شرکت در راهپیمایی اعلام انزجار خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی، در ادامه معیارهای مهم انتخاب همسر اظهار کرد: معیار جوانی و دارایی در رتبه های دیگر معیارهای ایمان، عقلانیت و نجابت قرار دارد و خانواده ای که با محوریت یاد خدا و معنویت باشد به تعالی و سعادت می رسد و دینداری و دیانت اولین اصل زندگی مشترک است.

  وی گفت: نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب، مرجع دینی و سیاسی ایران توهین کرده است اما مردم اینگونه اهانت ها را محکوم کرده و با شرکت در راهپیمایی اعلام انزجار خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: از مسوولان کشور می خواهیم اجازه ندهند بیگانگان جسارت پیدا کنند و نسبت به ارکان نظام و جایگاه رفیع ولایت توهین کنند و پاسخ کوبنده به آنها بدهند.

  وی ضمن یاد شهدای عفاف و حجاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: عده ای در کشور کشف حجاب به عنوان هنجارشکنی و لجبازی با حکومت می کنند و لازم است قوانین جمهوری اسلامی را همگی قبول کنند و مسوولان کشور، استان و شهرستان توجه داشته و به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کشورمان اهانت نشریه فرانسوی را بدون پاسخ نمی گذارند

مردم کشورمان اهانت نشریه فرانسوی را بدون پاسخ نمی گذارند