مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:452023-01-06فرهنگي

جایزه منتقدان نیویورک برای «تار»/تعریف اسکورسیزی و پیشنهاد جارموش


در مراسم اهدای جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک 2023، «تار» جایزه بهترین فیلم سال 2022 را دریافت کرد و اسکورسیزی نیز زبان به تمجید فیلم گشود و جیم جارموش یک پیشنهاد متفاوت ارایه کرد.

- در مراسم اهدای جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک 2023، تار جایزه بهترین فیلم سال 2022 را دریافت کرد و اسکورسیزی نیز زبان به تمجید فیلم گشود و جیم جارموش یک پیشنهاد متفاوت ارایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، در مراسم اهدای جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک که شب پیش برگزار شد، برندگان امسال که یک ماه پیش معرفی شده بودند، جوایز خود را دریافت کردند.

در حالی که تار ساخته تاد فیلد جایزه بهترین فیلم و کیت بلانشت بازیگر این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، مارتین اسکورسیزی به تحسین این فیلم پرداخت و گفت: با تجربه تماشای فیلم تار احساس کردم ابرها کنار رفتند.

این فیلم که از زمان اکرانش در جشنواره فیلم ونیز با تحسین منتقدها روبرو شده یک رهبر ارکستر زن را سوژه اصلی خود کرده و از مدعیان اسکار امسال است.

بلانشت نیز هنگام دریافت جایزه از فیلد ستایش کرد و او را نوآورترین همکاری که به عمرش دیده، خواند.

در این مراسم اسکورسیزی به تحسین فیلم پرداخت و گفت: دیگر مدت هاست که وقتی فیلم تماشا می کنیم می دانیم قرار است فیلم ما را کجا ببرد، اما فیلمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه منتقدان نیویورک برای «تار»/تعریف اسکورسیزی و پیشنهاد جارموش

جایزه منتقدان نیویورک برای «تار»/تعریف اسکورسیزی و پیشنهاد جارموش