مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 13:302023-01-06فرهنگي

زندگی سرمربی فقید تیم ملی فوتبال سینمایی می شود/ روایت یک «الگو»


مهدی مطهر تهیه کننده سینما و مستندساز از تلاش برای ساخت یک فیلم سینمایی درباره پرویز دهداری سرمربی فقید تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

- مهدی مطهر تهیه کننده سینما که عمدتاً سابقه ساخت آثار مستند را دارد و پس از تهیه کنندگی فیلم سینمایی آگوست و حضور در فیلم سینمایی منصور به عنوان مجری طرح، حالا سراغ سومین تجربه سینمایی خود رفته است و در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فیلم سینمایی که در دست دارد، گفت: این روزها مشغول فراهم آوردن مقدمات ساخت یک فیلم سینمایی درباره پرویز دهداری سرمربی فقید تیم ملی هستیم که نتیجه دو سال پژوهش و تحقیق مداوم است و در حال حاضر در مرحله فیلمنامه قرار دارد.

نکته مهم درباره این اثر تلاش برای روایت زندگی دهداری به عنوان یک بازیکن فوتبال و سرمربی تیم ملی به عنوان یک الگوی ورزشی و اخلاقی در ورزش ایران است.

وی ادامه داد: دهداری در دو مقطع مربی تیم ملی فوتبال بوده که دوره دوم حضور او در تیم ملی ایران همزمان با سال های دفاع مقدس است که دقیقاً همین دوران درام قصه و فیلم ما را می سازد.

روزهایی که بازیکنان اصلی و ستاره های فوتبال ایران همگی از حضور در تیم استعفا دادند و دهداری با همراهی دستیارانش علی رغم زمان کمی که داشتند به بازسازی تیم ملی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی سرمربی فقید تیم ملی فوتبال سینمایی می شود/ روایت یک «الگو»

زندگی سرمربی فقید تیم ملی فوتبال سینمایی می شود/ روایت یک «الگو»