مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 12:352023-01-06ورزشي

مرحله استانی مسابقات مناظره در استان زنجان به سرانجام رسید


مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور یک تیم از دانشگاه فنی وحرفه ای الغدیر، دو تیم از دانشگاه زنجان و یک تیم از دانشگاه فرهنگیان (الزهرا) زنجان در مرحله نهایی به کار خود پایان داد.

- ایسنا/زنجان مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور یک تیم از دانشگاه فنی وحرفه ای الغدیر، دو تیم از دانشگاه زنجان و یک تیم از دانشگاه فرهنگیان (الزهرا) زنجان در مرحله نهایی به کار خود پایان داد.

شامگاه روز گذشته (15 دی ماه) یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان زنجان با حضور بیش از 85 دانشجو در قالب 24 تیم از هشت دانشگاه در سطح استان و با شعار مناظره؛ فرصتی برای یادگیری به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان برگزار و در نهایت سه برگزیده مرحله استانی به مرحله منطقه ای معرفی شدند.

در این دوره از رقابت ها، گروه های شرکت کننده به عنوان گروه های موافق و مخالف درباره گزاره های علت اصلی کاهش تمایل به ازدواج، مشکلات اقصادی است و رواج شبکه های اجتماعی بنیان خانواده را سست کرده است در مرحله رده بندی و فینال با یکدیگر به مناظره پرداختند.

در پایان، بر اساس معیارهای مدنظر داوران، در مسابقه فینال، تیم رستا (دانشگاه زنجان) با کسب 77 امتیاز به عنوان تیم اول و تیم لوتوس (دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات مناظره در استان زنجان به سرانجام رسید

مرحله استانی مسابقات مناظره در استان زنجان به سرانجام رسید