مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 11:302023-01-06اقتصادي

گویندگی رادیو را به گزارشگری ترجیح می دهند/ قصه پرغصه برآورد اندک


مدیر رادیو ورزش با اشاره به کاهش گزارشگری رادیو عنوان کرد که افراد بیشتر گویندگی می کنند و برنامه ها استودیو محور شده است.

- مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش درباره سیاست هایی که باعث ترویج مستندسازی در رادیو می شود به خبرنگار مهر گفت: حمایت های مالی در واحد طرح و برنامه ریزی سازمان می تواند موجب توسعه اقداماتی برای این منظور شود.

وی ادامه داد: تعیین موظفی نیروهای تعهدی سازمان در تولید برنامه های مستند نیز قابل بازنگری است و البته اینجا فرصتی است که باید از پیگیری معاون محترم صدا در تبدیل وضعیت استخدامی برگزیدگان جشنواره مستند با توجه به عنایت رییس محترم سازمان صداوسیما سپاسگزاری کرد.

قطعاً این اقدامات شورآفرین خواهد بود.

مدیر رادیو ورزش برای تقویت جریان مستندسازی در رادیو پیشنهاداتی ارائه کرد و گفت: حرکتی که به واسطه جشنواره مستند پژواک از سال گذشته در رادیو آغاز شده است را باید قدر دانست.

جشنواره ها یکی از جریان های مقوم مستندسازی هستند.

البته این ایجاد انگیزه در کنار حمایت های مادی و تقویت برآورد تولید و انتخاب زمان پخش مناسب برای آن می تواند این جریان را تقویت کند.

در حال حاضر هم بخش مهمی از تعهدات شبکه ها به ساختار مستند اختصاص دارد که می توان با تشکیل کارگروه های ویژه در درون شبکه ها این تعهدات را کیفی سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویندگی رادیو را به گزارشگری ترجیح می دهند/ قصه پرغصه برآورد اندک

گویندگی رادیو را به گزارشگری ترجیح می دهند/ قصه پرغصه برآورد اندک