مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 10:302023-01-06اقتصادي

انجام سرمایه گذاری در کرمانشاه نیازمند تهیه اطلس منابع آبی است


استاندار کرمانشاه با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و منابع آبی گفت: انجام سرمایه گذاری در کرمانشاه نیازمند تهیه اطلس منابع آبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی صبح جمعه در دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه تلاش برای استفاده بهینه از منابع آبی استان با توجه به کاهش بارندگی ها را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: طرح های صنعتی، گردشگری و سرمایه گذاری باید با نگاه درست به منابع آبی موجود اجرایی شوند و اگر این نوع نگاه نباشد نه تنها اشتغالزایی پایدار بلکه توسعه هم حاصل نمی شود.

وی افزود: ضرورت دارد که با توجه به منابع آبی زیرزمینی به صورت دقیق مشخص شود که استان قادر به اجرای چه طرح های صنعتی هست زیرا در نگاه غیر از این هم از منابع آبی درست استفاده نمی شود و هم اینکه طرح ها با موفقیت همراه نخواهند بود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر تهیه و تدوین برنامه توسعه محور آب استان تصریح کرد: آب منطقه ای استان موظف به ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده در عرصه اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان است.

صحرایی با بیان اینکه از مسئولان آب استان توقع داریم که یک نگاه راهبردی و کلان در استان برای اشتغالزایی پایدار داشته باشد، گفت: ممکن است یک طرح سرمایه گذاری در یک مکان استان کرمانشاه اجرا شود اما به لحاظ اینکه برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام سرمایه گذاری در کرمانشاه نیازمند تهیه اطلس منابع آبی است

انجام سرمایه گذاری در کرمانشاه نیازمند تهیه اطلس منابع آبی است