مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 10:002023-01-06سياسي

رویش خط مقاومت از ثمرات خون شهید حاج قاسم سلیمانی است


دشمنان فکر کردند حاج قاسم با شهادت تمام می شود در حالی رویش خط مقاومت از ثمرات خون سپهبد شهید سلیمانی بود.

- ایسنا/کرمان امام جمعه عنبرآباد گفت: دشمنان فکر کردند حاج قاسم با شهادت تمام می شود در حالی رویش خط مقاومت از ثمرات خون سپهبد شهید سلیمانی بود.

حجت الاسلام حمید بامری شامگاه 15 دی ماه در آیین شبی در محضر قرآن به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عنبرآباد اظهار کرد: هر جامعه ای نیاز به مفاخر و چهره های شاخصی دارد که به آن افتخار کند و از آنها الهام بگیرد که در کشور ما یکی از مفاخر شهدا و حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از مفاخر جهان اسلام دانست و افزود: امروزه محبت حاج قاسم در دلهای آحاد آزادیخواهان جهان جای گرفته و پیام آزادی و مقاومت را همه دریافت کردند و این ثمره در حال رویش است.

بامری شهید حاج قاسم سلیمانی را قهرمان جهانی عنوان کرد و افزود: دشمنان گمان می کردند حاج قاسم با شهادتش تمام خواهد شد؛ بلکه دیدیم شخصیت او تکثیر و تولید شد و خط مقاومت با ریخته شدن خونش راه افتاد.

امام جمعه عنبرآباد به استناد روایات و احادیث مردم را مانند معادن طلا دانست و اظهار کرد: طبق حدیثی؛ مردم مانند معادن طلا و نقره هستند که باید این ظرفیت مهم شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش خط مقاومت از ثمرات خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

رویش خط مقاومت از ثمرات خون شهید حاج قاسم سلیمانی است