مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 09:352023-01-06اقتصادي

هیچ کمبود محصولی برای عرضه صیفی جات وجود ندارد


رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: حتی اگر صادرات هم با برنامه ریزی انجام بشه باز هم ما کمبودی نخواهیم داشت ولی بی برنامه گی باعث ایجاد تنش در بازار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مجله کشاورزی رادیو اقتصاد میزبان اسد الله کارگر رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران تا در خصوص علت و چرایی افزایش قیمت صیفی جات پاسخگو باشند.

هیچ کمبود محصولی برای عرضه صیفی جات وجود ندارد در برنامه ی امروز بازار صیفی جات را به صورت کلی با حضرتعالی مورد ارزیابی قرار دهیم اولین نکته اینکه به نظر نمیاد کمبودی در صیفی جات ما در بازار شاهد باشیم در همه ی استان ها حالا اگر نظر دیگری است از زبان شما بشنویم از عرضه و بعد بریم بپردازیم به قیمت که چرا قیمت در بازار صیفی جات در مورد بسیاری از محصولات این بازار رو به افزایش است و ما شاهد اینکه افزایش قیمت شوک آور در بازار صیفی جات هستیم.

بله، جنابعالی خوب اشار فرمودید در مورد کیفیت ها خیلی بجا بود.

ما الان همون طور که جناب عالی اشاره کردید، بر پیاز یک افزایشی حاکم است، ولی کیفیت هم خیلی مهم است اینکه یک موقع هایی در بحث تره بار یک کاهش قیمت میبینیم صد درصد و بار ها هم برای اتحادیه ما شکایت هایی هم شده که برخورد ها در میادین شهرداری اصلا برازنده نیست که شما هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کمبود محصولی برای عرضه صیفی جات وجود ندارد

هیچ کمبود محصولی برای عرضه صیفی جات وجود ندارد