مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 09:352023-01-06پزشكي

مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکل مواجه هستند


نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با مشکلاتی مواجه هستند و باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی خاتمی شامگاه پنجشنبه در جلسه جمع بندی نایب رییس مجلس در استانداری زنجان گفت: منابع معادل ارز ترجیهی که باید به دارو داده می شد هنوز اختصاص نیافته است و در خصوص دارو، تجهیزات و سرم دچار مشکل هستیم.

وی ابراز داشت: منابعی که در قالب 10 درصد هدفمندی؛ برای ردیف های مختلف دانشگاه های علوم پزشکی نیز دیده شده بود هنوز تخصیص نیافته است.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در خصوص جاده های استان نیازمند توجه ویژه هستیم، گفت: در این راستا باید شرکت سازنده تسهیلاتی فراهم کند تا پیمانکاران بتوانند کار را پیش ببرند و با توجه به عدم پرداختی ها پیمانکار برای ادامه کار بی انگیزه شده است اما کار قابل تسهیل است.

خاتمی به محور زنجان_دندی به تکاب اشاره کرد و یاد آورشد: یا باید این کار به استان واگذار شود و یا پیمانکار مربوطه کار را بهتر از آنچه که امروز هست پیش ببرد.

وی مشکل آب، راهداری و سایر مشکلات همچون نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: باید کل استان مد نظر قرار گیرد و نباید نقطه ای به آن توجه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکل مواجه هستند

مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکل مواجه هستند