مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 09:302023-01-06سياسي

حضرت ام البنین (س) با اشک های خود جهاد تبیین کرد


حضرت ام البنین(س) بعد از واقعه کربلا با اشک ها و سوگواری های خود بر شهدای کربلا توانست دشمنان را رسوا و با جهاد تبیین اهداف شهدای کربلا را بازگو کند.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت: حضرت ام البنین(س) بعد از واقعه کربلا با اشک ها و سوگواری های خود بر شهدای کربلا توانست دشمنان را رسوا و با جهاد تبیین اهداف شهدای کربلا را بازگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پنج شنبه شب در آیین سوگواری به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت سالگرد شهید سردار سلیمانی در هیئت عشاق العباس گناوه با تسلیت وفات بانوی بزرگ اسلام و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: روز وفات حضرت ام البنین روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است و باید این روز را گرامی داشت.

امام جمعه گناوه افزود: حضرت ام البنین (س) بانویی بزرگواری است که لیاقت و سعادت همسری امیرالمومنین علی (ع) بعد از حضرت فاطمه زهرا (س) را بافت و مادر چهار شهید کربلا است.

وی گفت: ام لبنین (س) خود را خادم فرزندان حضرت زهرا (س) می دانست و اگر مقام و قربی پیدا می کند به دلیل احترام به حضرت زهرا (س) و فرزندان ایشان است که این بانوی بزرگ با وصل شدن به خاندان اهل بیت (ع) در اوج فضیلت و معرفت قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت ام البنین (س) با اشک های خود جهاد تبیین کرد

حضرت ام البنین (س) با اشک های خود جهاد تبیین کرد