مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 23:502023-01-05سياسي

ایثار و ایثارگری تمام نشده است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثار و ایثارگری تمام نشده و همچنان باقی است.

- سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در نشست با نخبگان، سرآمدان و کارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آشنایی با فضای فکری ایثارگران هر استان یکی از اهداف این دیدارهاست و باید بدانیم این جامعه فرهیخته چه نگاهی به موضوعات دارد.

وی اظهارکرد: آسیب شناسی که نخبگان به مسائل بنیاد و کشور دارند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نخبگان شاهد و ایثارگر توفیقات زیادی کسب کرده اند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: سطح علمی نخبگان ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی بسیار بالاست و نخبگان ایثارگر استان نسبت به مسائل عمیق هستند و خدا را به خاطر این ظرفیت ها شکر می کنیم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استان نخبه پروری است و باید از این ظرفیت بهره برد و با حرکت به سوی مردمی سازی مشکلات کشور را حل کرد.

وی با بیان اینکه کارکرد دولت سیاست گذاری، قانون گذاری، اعمال قوانین و نظارت بر اجرای قانون است، ادامه داد: دولت ها انتخاب می شوند تا قوانین را اجرا کنند اما مدل مردمی سازی این است که مردم بسترساز باشند، در مورد تدوین قانون برنامه هفتم توسعه از جامعه ایثارگری که مرجعیت دارند خواستیم که به جای کارشناسان در دستگاه ها پیشنهادات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و ایثارگری تمام نشده است

ایثار و ایثارگری تمام نشده است