مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 23:312023-01-05سياسي

سردار تنگسیری خطاب به دشمنان: باید از روی جنازه ما رد شوید که به ولایت توهین کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، سردار علیرضا تنگسیری امشب در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای بخش شبانکاره اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پایه های این انقلاب اند و جان خود را دادند تا ناموس ما امنیت داشته باشند و برای رفتن به 25 شهرمان پاسپورت نگیریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم دست نیافتنی نیست، گفت: جوانان ما می توانند رهروان مکتب حاج قاسم باشند و امروز روح و خون حاج قاسم در رگ تک تک مردم ایران اسلامی جاری است.

سردار تنگسیری ادامه داد: آن برادری که در خلیج فارس در برابر آمریکایی ها می ایستد، بدون شک برخواسته از مکتب حاج قاسم است.

وی تصریح کرد: مردم ما در دوران جنگ چیزی نداشتند اما از هیچ تلاشی برای کمک و پشتیبانی از جبهه ها کوتاهی نکردند و دشمن نمی تواند این مردم را از حق و ولایت دور کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به گفته حاج قاسم یکی از شئون عاقبت بخیری، اعتقاد به جمهوری اسلامی و دلداگی با رهبر انقلاب اسلامی است و در قیامت مهم ترین محور محاسبه همین است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه اگر حاج قاسم را دوست داریم باید پیرو مکتب او باشیم، گفت: در بیش از 90 درصد وصیت نامه شهدا، به حجاب تاکید شده است و حاج قاسم نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری خطاب به دشمنان: باید از روی جنازه ما رد شوید که به ولایت توهین کنید

سردار تنگسیری خطاب به دشمنان: باید از روی جنازه ما رد شوید که به ولایت توهین کنید