مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:452023-01-05اجتماعي

مسافران بدون تجهیزات و زنجیر چرخ به جاده ها نروند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا .

- مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در برخی محور ها به مسافران توصیه می شود که بدون تجهیزات به جاده نروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس هستیم.

 به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال دارای بارش پراکنده برف و باران و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستیم.

 او گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور های استان های البرز، تهران، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و کرمان بارش باران و در برخی از محور های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران بدون تجهیزات و زنجیر چرخ به جاده ها نروند

مسافران بدون تجهیزات و زنجیر چرخ به جاده ها نروند