مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:402023-01-05سياسي

جلوگیری از گسترش خشونت وظیفه اصلی تمام ادیان است


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: امروز وظیفه همه عالمان و فرهیختگان ادیان در سراسر جهان جلوگیری از گسترش خشونت و عمل به آموزه های دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ماموستا عبدالسلام کریمی روز پنجشنبه، در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت مسیح (ع) در ارومیه افزود: آموزه های حضرت عیسی مسیح (ع) می تواند صلح، آرامش و عدالت اجتماعی را برای جهانیان به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: اگر تابع انبیا الهی هستیم باید در عمل نیز مانند آنان رفتار کنیم و امروز وظیفه همه عالمان و فرهیختگان ادیان در سراسر جهان است که از گسترش خشونت در میان پیروان ادیان جلوگیری و بر عمل به آموزه های دینی و اخلاقی تاکید کنند.

کریمی گفت: تمام ادیان آسمانی از اسلام، مسیحیت، یهودیت و زرتشت آمده اند تا بشر را از جهل، ظلم و بی عدالتی به سوی عقلانیت، آرامش و عدالت اجتماعی دعوت کنند، حضرت عیسی مسیح (ع) نیز همچون تمام پیام آوران بزرگ الهی، منادی مهرورزی، صلح و انسانیت برای جهانیان بود.

شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان استانی گفت: در حال حاضر 10 هزار نفر آشوری در ارومیه و 300 نفر آشوری در سلماس حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از گسترش خشونت وظیفه اصلی تمام ادیان است

جلوگیری از گسترش خشونت وظیفه اصلی تمام ادیان است