مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:252023-01-05حوادث

دستگیری 20 سارق اماکن خصوصی و سارقان 29 فقره سرقت دولتی در یزد


جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری 20 سارق اماکن خصوصی و کشف 26 فقره سرقت همچنین دستگیری سارقان اماکن دولتی با 29 فقره سرقت در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ منوچهر نصیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح شهرستان طی هفته گذشته طرح های ویژه ای را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه ماموران موفق به دستگیری 20 سارق اماکن خصوصی و کشف 26 فقره سرقت شدند، افزود: سرقت اماکن خصوصی یکی از جرائم پر تکرار در سطح شهرستان است.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: کشف این نوع سرقت و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کلانتری و پاسگاه های سطح شهرستان قرار دارد.

نصیری با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از سرقت نیازمند مشارکت مردمی در حفظ اموال شخصی آنها هستیم، تصریح کرد: عدم رعایت اصول ایمنی و سهل انگاری از سوی مال باختگان یکی از عوامل اصلی وقوع انواع سرقت است.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 18 سارق 29 فقره سرقت از اماکن دولتی بیان کرد: در پی چندین فقره سرقت از اماکن دولتی در سطح استان یزد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرارگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 20 سارق اماکن خصوصی و سارقان 29 فقره سرقت دولتی در یزد

دستگیری 20 سارق اماکن خصوصی و سارقان 29 فقره سرقت دولتی در یزد