مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:202023-01-05بين الملل

اقرار پس از یک هفته انکار؛ پهپاد کره شمالی بیخ گوش رییس جمهور بود


مقام نظامی کره جنوبی اعتراف کرد که یکی از پهپادهای پرتابی کره شمالی تا فاصله 3.

7 کیلومتری منطقه پرواز ممنوع کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی نفوذ کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یکی از مقامات نظامی کره جنوبی با افشای جزییاتی از ورود پهپادهای کره شمالی به حریم هوایی سئول، اعتراف کرد که پهپادهای کره شمالی به فاصله 3.

7 کیلومتری منطقه پرواز ممنوع در مجاورت کاخ ریاست جمهوری سئول نفوذ کرده بود! این مقام نظامی که نخواست نامش فاش شود، گفت: یکی از پنج پهپاد کره شمالی، برای مدتی کوتاه به مرز شمالی منطقه پرواز ممنوع وارد شد اما به تاسیسات امنیتی حساس نرسید.

افشاگری و اعتراف کره جنوبی که بیش از یک هفته پس از انکار مقامات این کشور درباره عدم ورود پهپادهای کره شمالی به منطقه پرواز ممنوع رسانه ای شده، در حالی است که سئول درباره توانمندی های پیونگ یانگ در حوزه فناوری پهپادی، به شدت ابراز نگرانی کرده است.

ارتش کره جنوبی به وضوح اعلام کرده بود که پهپاد سرنگون شده، بر فراز کاخ ریاست جمهوری پرواز نکرده و امنیت این ساختمان که در منطقه ای امن موسوم به P-73 واقع شده، در هیچ مقطعی در معرض خطر نبوده است.

کره جنوبی پیش تر اعلام کرده بودند که به دلیل توانایی پهپادهای جاسوسی کره شمالی در تغییر آنی سرعت و مسیر پرواز و همچنین کوچک بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقرار پس از یک هفته انکار؛ پهپاد کره شمالی بیخ گوش رییس جمهور بود

اقرار پس از یک هفته انکار؛ پهپاد کره شمالی بیخ گوش رییس جمهور بود