مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:502023-01-05سياسي

محکومیت هتک حرمت به ساحت قبله اول مسلمانان از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی


مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قبله اول مسلمانان جهان، با صدور بیانیه ای تصریح کرد: از هیچ تلاش و کمکی برای حفظ حریم مسجد الاقصی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با سالروز جنایت بشری استکبار جهانی و نقض حقوق انسانی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، یکی دیگر از عمّال و ایادی رژیم منحوس صهیونیستی (ایتمار بن غفیر) در اقدامی تحریک آمیز با ورود به مسجد الاقصی، اقدام به هتک حرمت ساحت مقدس قبله اول مسلمین جهان نمود.

رژیم اشغالگر قدس طی 70 سال جنایت آشکار با اشغالگری، تجاوز، غارت، خونریزی و هتک حرمت نوامیس و مقدسات، همه گونه جنایت را در پرونده ننگین خود ثبت نمود و امروز نیز با نمایشی کودکانه اقدام به تحریک احساسات پاک مردم مسلمان منطقه و ملت مظلوم فلسطین نموده است و در واکنش به این اقدام سخیف، آن را در راستای تقابل و رویارویی با جریان مقاومت بر شمرده و با گستاخی یورش به مسجد الاقصی را اعلام می نماید.

شکست های پی در پی این رژیم کودک کش از گروه های مقاومت فلسطینی موجب گردید تا این رژیم از تمامی ابزارهای شوم خود برای به فراموشی سپردن مسئله فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت هتک حرمت به ساحت قبله اول مسلمانان از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی

محکومیت هتک حرمت به ساحت قبله اول مسلمانان از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی