مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 21:102023-01-05سياسي

وحید؛ جوانترین محافظ حاج قاسم/ دلتنگی های سه ساله از فراق جوان دهه هفتادی شهرری


آوازه حاج قاسم در کل دنیا پیچیده بود، او قهرمان ملت های مظلوم و کابوس قدرت های ظالم بود.

حالا حفاظت از جان چنین شخصیتی را به «وحید زمانی نیا» پیشنهاد کرده بودند، - خانم غفاری با بیان اینکه وضعیت زندگی خود را برای وحید توضیح دادم، می افزاید: آقا وحید که فهمید زندگی سختی را گذرانده ام، با لحن مهربانانه و مردانه ای گفت؛ اگر من را به عنوان همسر قبول کردید که به امید خدا سعی می کنم تمام کمبودهای زندگی تان را جبران کنم اما اگر هم قبول نکردید بازهم می توانید روی کمک برادرانه من حساب کنید.

وی با بیان اینکه این حرف وحید خیلی برایم خوشایند بود، می گوید: هر چیزی که من دوست داشتم، وحید فراتر از آن را داشت و با صبر و حوصله و گاهی با شوخ طبعی تمام سوالات من را پاسخ داد.

جلسه اول برای هردویمان رضایت بخش بود و چند روز بعد قرار دوم را در پارک سه دختران در ضلع شرقی حرم سیدالکریم گذاشتیم و بعدش چند دیدار دیگر نیز داشتیم تا در نهایت توانستم وحید را به عنوان همسرم انتخاب کنم.

همسر شهید زمانی نیا با اشاره به مراسمات خواستگاری و بله برون ادامه می دهد: 17 آبان ماه 1398 مراسم عقدمان برگزار شد و قرار بود به زودی مراسم عروسی برگزار شود اما حجله شهادت قسمت وحید بود و در 17 دی ماه 1398، پیکر پاک آقا وحید با بدرقه باشکوه و بی نظیر مردم غیور ری تشییع و در حرم حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید؛ جوانترین محافظ حاج قاسم/ دلتنگی های سه ساله از فراق جوان دهه هفتادی شهرری

وحید؛ جوانترین محافظ حاج قاسم/ دلتنگی های سه ساله از فراق جوان دهه هفتادی شهرری