مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:552023-01-05سياسي

کسب رتبه برتر دادگستری هرمزگان درضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان


معاون قضایی دادستان کل کشور تأکید کرد: در بررسی های انجام شده، دادگستری هرمزگان رتبه برتر را در ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر در سطح کشور کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جمالی در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با بیان اینکه نظارت بسیار خوبی در موضوع رسیدگی به جرائم مرتبط با مواد مخدر از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: در بازدیدی که از دادسرا و محاکم انقلاب شهرستان میناب داشتیم، قضاتی را مشاهده کردیم که بسیار با تجربه و دقیق به مسائل این حوزه رسیدگی می کردند که این موضوع بسیار فوق العاده و ستودنی است.

وی اذعان کرد: استان هرمزگان تنها استانی است که پیش از اینکه به صورت ویژه بحث تعیین تکلیف پارکینگ های مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته شود به این موضوع ورود نموده و بسیاری از خودروهای توقیفی و مصادره ای را تعیین تکلیف کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

جمالی با بیان اینکه در پارکینگ های هرمزگان هیچ خودرویی مربوط به قبل از سال 1399 وجود ندارد، این موضوع را با توجه به مدت زمان رسیدگی به پرونده های مواد مخدر که غالباً به دلیل پیچیدگی های فنی، طولانی می باشد، بسیار حائز اهمیت و نشان دهنده سرعت عمل اقدامات در این استان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر دادگستری هرمزگان درضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان

کسب رتبه برتر دادگستری هرمزگان درضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان