مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:502023-01-05سياسي

قاضی زاده هاشمی: شهرک رضویه پشت صحنه اصلی حاشیه شهر مشهد است


نماینده مردم شهرستان های فریمان، بخش رضویه و سرخس گفت: باید توجه داشت حاشیه شهر مشهد گاهی به شهرک های شهید رجایی، باهنر و طبرسی محدود می شود در حالی که رضویه پشت صحنه اصلی حاشیه شهر مشهد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شهرستان های فریمان، بخش رضویه و سرخس در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب رضویه، با اشاره به طولانی شدن این پروژه که از خواسته های قدیمی مردم شهر رضویه بوده است، اظهار کرد: در مصوبات سفر رییس جمهور این موضوع مورد نظر قرار گرفت و در جلسات مسئولان استان نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این پروژه وزارت نفت به کمکان می آید، تصریح کرد: البته پروژه های زیادی در دست اجراست که در قالب پیوست اجتماعی و مصوبات سفر رییس جمهور نیاز به همکاری وزارت نفت دارد.

نماینده مردم شهرستان های فریمان، بخش رضویه و سرخس، احداث 30 کیلومتری جاده مشهد به سرخس و پروژه فاضلاب رضویه را از جمله پروژه های حاشیه شهر مشهدبرشمرد که تامین اعتبار آن بر عهده وزارت نفت است و افزود: در حال حاضر اعتبار این پروژه ها نقدا در حساب دستگاه هاست.

در کنار این 2 پروژه، سد شوریجه نیز پروژه دیگری است که قریب 100 میلیارد تومان اعتبار آن در حساب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: شهرک رضویه پشت صحنه اصلی حاشیه شهر مشهد است

قاضی زاده هاشمی: شهرک رضویه پشت صحنه اصلی حاشیه شهر مشهد است