مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:452023-01-05سياسي

پیش بینی نماینده مجلس: خاورمیانه 10 سال دیگر درگیر جنگ آب است


باید هرچه سریعتر فاضلاب شهری در اولویت و توجه قرار بگیرد و تصفیه خانه های آب راه اندازی شود تا آب بازیافتی وارد چرخه آبی کشور گردد.

- رحمت الله نوروزی: باید هرچه سریعتر فاضلاب شهری در اولویت و توجه قرار بگیرد و تصفیه خانه های آب راه اندازی شود تا آب بازیافتی وارد چرخه آبی کشور گردد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشک شدن سفره های زیرزمینی آب اظهار کرد: در 10 سال آینده نه فقط در ایران بلکه در خاورمیانه با مشکلات کم آبی مواجهیم و جنگ آب خواهیم داشت.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایسنا درباره هشدارهای مطرح شده درباره وضعیت منابع آبی کشور با تاکید بر لزوم توجه ویژه به موضوع آب در برنامه ها و اعتبارات، گفت: بیشتر هدر رفت آب در کشور ما مربوط به حوزه کشاورزی است که در این زمینه باید آبیاری قطره ای و تحت فشار مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین نیاز است که مسائل آبی کشور در اعتبارات بودجه سال 1402 و نیز جزییات برنامه هفتم توسعه بطور عملی و به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در کشور طی ماه های اخیر اظهار کرد: همه دستگاه ها و نهادها باید از سیاست اصلاح الگوی کشت حمایت کنند و اینطور نباشد که ما هندوانه تولید کنیم و به کشورهای همسایه بفرستیم و گاهی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نماینده مجلس: خاورمیانه 10 سال دیگر درگیر جنگ آب است

پیش بینی نماینده مجلس: خاورمیانه 10 سال دیگر درگیر جنگ آب است